Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel försäkringsbolag eller fel webbläsare det är frågan...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nästa företag i händerna på MS-maffian: Folksam

Jag besökte deras sida för ett tag sedan och såg att man kunde beställa ett lösenord så man kan se över sina försäkringar direkt på nätet. Idag kom lösenordet. Jag loggar in med Safari. Bra! tänker jag då. Jag ändrar det medskickade lösenordet till ett eget. Det funkar också. Kanon! Jag klickar på mitt privatkonto... och möts av bilden nedan:

Att byta "user agent" gör att jag kommer ett steg längre men sidan fastnar på "Laddar sidan..." både i Safari och Firefox.

Efter kontakter med Folksam har de svarat att de ska "titta vidare" på mac-stöd under hösten 2004.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-04-26 15:16

Problemet är att Safari och Firefox antagligen skulle fungera bättre än IE om webbplatsen bara tillät det.

  • Oregistrerad
  • 2004-04-26 15:23

Står i begrepp att höra på båtförsäkring för sommaren - tror jag skall kolla med folksam oxå, fast först framåt hösten...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-26 16:55

Jag håller också på att se över mina försäkringar. Villa, företags, bil, MC etc. Det är otvivelaktigt bra att kunna gå in online för att kolla vad man har och kanske kompelttera iblan. Men då är tydligen Folksam borta ur bilden... Någon som har ett Mac-vänligt försäkringsbolag?

1
Bevaka tråden