Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inbrott - varning för billiga Macar

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I helgen hade MacSupport inbrott på vårt lager i Stockholm, det försvann ett antal iBookar och PowerBookar, återkommer med exakt antal, modell och serienummer. Så om ni ser någon som försöker kränga lite billiga datorer kan ni ju maila info@macsupport.se. Tack.

• Oregistrerad
  • 2004-04-13 10:43
Ursprungligen av Magnus Krantz:

I helgen hade MacSupport inbrott på vårt lager i Stockholm, det försvann ett antal iBookar och PowerBookar, återkommer med exakt antal, modell och serienummer. Så om ni ser någon som försöker kränga lite billiga datorer kan ni ju maila info@macsupport.se. Tack.

Absolut.

• Oregistrerad
  • 2004-04-13 10:55

Jorå. Och försök ha uppsikt på Blocket, Tradera och i Gula Tidningen främst.

Hoppas det löser sig. I annat fall får ni väl försäkringspengar?

Jo, det lär vi nog få, men det är ju tråkigt ändå.

• Oregistrerad
  • 2004-04-13 12:06
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-04-13 12:09
Ursprungligen av jimmy.r:

????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kvitto med 3 årigt service avtal ? ???????????????? Amerikanskt tangentbord ?????????????

28000 kr -oskäligt pris ???????????

???????????

• Oregistrerad
  • 2004-04-13 12:36
Ursprungligen av CUBEIS:

????????????????????????
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kvitto med 3 årigt service avtal ? ???????????????? Amerikanskt tangentbord ?????????????

28000 kr -oskäligt pris ???????????

???????????

Ok. Sorry. Antar att jag inte kollade så noga.
Tänkte bara att datumet stämde...
Lite onödigt med flera hundra frågetecken. Eller?

Ursprungligen av jimmy.r:

I annonsen står ju att 3-års servicegaranti och kvitto medföljer, det är väl knappast brukligt vad beträffar stulna maskiner eller?

Ursprungligen av Chilawert:

I annonsen står ju att 3-års servicegaranti och kvitto medföljer, det är väl knappast brukligt vad beträffar stulna maskiner eller?

Går det att förfalska sedlar så går det nog att förfalska kvitton, framför allt om "den är köpt utomlands"... Serviceavtalet vet jag inte hur som aktiveras eller så...

Varning för billiga Macar??? Det trodde jag aldrig att jag skulle få se i skrift...

Nå, tack för tipset iallafall, sen stämde det ju inte i det här fallet, amerikanskt tangentbord var det ju inte på de vi blev av med...

Edit: kan ju tillägga att de vi blev av med var iBook 12" 800 MHz samt PowerBook 15" 1 GHz.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-04-16 15:38

Woo, billiga Macar - here I cum!

Ursprungligen av nikce:

cum
Blandar du inte ihop nytta med nöje nu

Ursprungligen av nikce:

Ett skämt hoppas jag!

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-04-17 19:06
Ursprungligen av Chilawert:

Ett skämt hoppas jag!

Mohahah!

Trist, jag tar på mig örngluggarna...

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2012-01-26 09:19

Tjuvar bröt sig in i databutik - Uppsala - UNT.se

Tror UNT syftar på datorbutiken Digital Inn här i Uppsala.

1
Bevaka tråden