Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples Mail

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Funderar om inte Mail finns att hämta på internet har sökt o kollat apples hemsida men icke!? o det är väl lite sjukt, trodde det var ett "fritt" program!?

Fick syke på mail när jag inte kunde ta bort "inställningarna" jag en gg fyllt i, slängde prefs filen o allt annat som hade med mail att göra ändå försökte det ansluta till mit mac.se konto som inte fungerar!?

Så jag slängde hela programet o tänkte att jag skulle installera om det från systemskivan, jo tjena inte tillstymelse till mail program på den inte?? någon som vet var man kan hämta/köpa det (mail) någon stans??

Apple// suger feta fiskar efter 9.2.2

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/16888

Apple -- går att använda efter OS 9

/K

EDIT: Nehe, där går inte att ladda ner det. Kass.

Borde det inta ha gått att köra Programuppdatering? Bara en fundering...

Säkert. Antagligen upptäcker programuppdateraren att paketet saknas.

/K

haha! tack så mycket men undrar om jag är skit stupid? kan inte se någon download som man brukar gör (oftast). Kanske Apple har köpt dom rättigheterna till system efter 9.2.2

Se min edit. Men som sagt, kolla i programuppdateraren.

/K

Nop får väl ta o formatera hdd igen då, går ju inte att byta ut systemmappen heller när man inte har 10.3.4 på skiva har ju bara 10.3 villken synd

Ville smidigt

Men det går ju att installera om systemet utan att ta bort hemmapp osv. Du vet väl det?

/K

Ursprungligen av Kristofer G:

Men det går ju att installera om systemet utan att ta bort hemmapp osv. Du vet väl det?

/K

Du menar bara "systemmappen" "rent system" nej det fungerar inte heller om man har ett nyare system än på skivan, inte hos mej iaf, men det är mycke som inte fungerar mellan mig o apple tydligen.:)

Skumt? En kompis installerade om allt och hade program och grejjer kvar. Trots att han hade allt uppdaterat. Men, jag vet inte så mycket om detta, låter någon som vet mer tala om det.
Tråkigt att det inte funkar så för dig med Apple. Jag själv lever i paradiset efter bytet från pc.

/K

Ursprungligen av Kristofer G:

Jag själv lever i paradiset efter bytet från pc.

/K

Kan tro det, själv känns det som jag sitter med just en pc

1
Bevaka tråden