Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Combo till Tibook rev a

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 21:19

Hej. Jag har en Tibook rev a, 400 MHz, med en trasig dvd. På Macoteket finns en combodrive för 2619. Finns det några andra pc-delar som passar? Billigare, men som ändå är rätt?

• Oregistrerad
  • 2004-08-30 09:46

Ingen som känner till en sådan?!

• Medlem
  • 2004-08-30 10:18

Borde väl gå att stoppa in en Superdrive?
Läs tråden om 12" iBook och Superdrive här på 99mac så kanske du får lite hjälp.

Det går inte

Ursprungligen av Pelle Gustavsson:

Hej. Jag har en Tibook rev a, 400 MHz, med en trasig dvd. På Macoteket finns en combodrive för 2619. Finns det några andra pc-delar som passar? Billigare, men som ändå är rätt?

Det går inte utan andra kablar från 550 eller 667 maskinerna. Kolla dock på http://www.wegenermedia.com/titstuff/titcdvd.htm#cdvd för fungerande alternativ. Vill du verkligen kosta på så mycket då? Kanske bättre sälja och köpa en 667 DVI?

Senast redigerat 2006-01-15 01:41
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-13 09:54

Jag har en DVD till en Powerbook G4 rev b som bara ligger, dock utan combo. Vet inte om den funkar till en rev a. PM:a om du är intresserad...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-13 10:02
Ursprungligen av C-mon:

Jag har en DVD till en Powerbook G4 rev b som bara ligger, dock utan combo. Vet inte om den funkar till en rev a. PM:a om du är intresserad...

Har för mig att rev. B ser annorlunda ut än rev A inuti. Kolla innan du köper. Jag vill minnas att det inte fanns combo till rev A på ett tag, och de som satt i rev B inte passade.

Vänligen, Ylan

1
Bevaka tråden