Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

USB-hub?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 11:53

Tja.

Jag behöver en USB2.0-hub med max fyra kontakter.

Jag såg en hub för ett tag sen som såg ut som en tavelram, ungefär. Den stod upp, så att säga, på ett litet metallstativ och hade en vit ram och inuti kunde man stoppa en bild eller nåt sånt så att den såg ut som en liten tavla. Någon som vet vad denna hub kallas, vilket märke o.s.v.? Skulle gärna ha just den eftersom många andra hubbar är så fula.

Även andra tips på SNYGGA USB-hubbar mottages tacksamt. Vill ha nåt som pryder skrivbordet och som jag kan proppa in kamera, USB-minne etc. i utan att behöva motionera allt för mycket bakom skrivbordet.

  • Medlem
  • 2004-10-02 12:05

Varför inte googla/bildgoogla på USB-hub? Den här tycker jag var snygg. Den har iofs bara två portar men funkar även som minneskortläsare.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-02 14:58

http://testcentret.idg.se/produkt.asp?pID=2816

Hittade den efter mycket googlande.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-02 16:44
Ursprungligen av Giggs:

Varför inte googla/bildgoogla på USB-hub? Den här tycker jag var snygg. Den har iofs bara två portar men funkar även som minneskortläsare.

Den där var ju smart. Den borde Macoteket ta in. Ska tipsa Macotekets inköpare Johan Åsberg om det.

1
Bevaka tråden