Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firefox skins?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hör till de användarna som surfar med safari samt firefox parallellt. Anledningen till att jag kör firefox ibland är som alla vet att den klarar vissa sidor bättre.
Så idag kom jag o tänka på att jag kör ju safari mest för att det är i enlighet (!)med resten av Aqua i OSX. Jag minns att man kunde byta skin i betorna till FF och tänkte att det kanske fanns någon som visste något schysst skin för osx samt hur man installerar den?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-06 17:25
Ursprungligen av EricBradley:

Jag hör till de användarna som surfar med safari samt firefox parallellt. Anledningen till att jag kör firefox ibland är som alla vet att den klarar vissa sidor bättre.
Så idag kom jag o tänka på att jag kör ju safari mest för att det är i enlighet (!)med resten av Aqua i OSX. Jag minns att man kunde byta skin i betorna till FF och tänkte att det kanske fanns någon som visste något schysst skin för osx samt hur man installerar den?

Tool -> Themes åsså får du upp et fönster.
Längst ner till höger finns en länk. Klicka.
I sidan som kommer upp kan du välja "skins", dvs teman.
I länkarna där står det bl.a. "Install" om du vill installera.
Men.... Det är jäkligt få som funkar med OSX eftersom dom kräver speciellt jox för att scrollern inte ska försvinna.

Ursprungligen av Danne V:

Tool -> Themes åsså får du upp et fönster.
Längst ner till höger finns en länk. Klicka.
I sidan som kommer upp kan du välja "skins", dvs teman.
I länkarna där står det bl.a. "Install" om du vill installera.
Men.... Det är jäkligt få som funkar med OSX eftersom dom kräver speciellt jox för att scrollern inte ska försvinna.

Finns det något snyggt "osx" skin som du vet om (och som funkar)

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2004-10-06 17:33
Ursprungligen av EricBradley:

Finns det något snyggt "osx" skin som du vet om (och som funkar)

Nä. Tyvärr...det kanske kommer....
Men ladda ner dom som verkar lovande och testa. Smaken är ju som baken.

Ok... får stå ut med den lite tråkiga XP designen ett tag till:(

Alternativt Camino som är mer "Macig" och renderar sidor lika bra, och ibland bättre, som Firefox.
Jag gillar den skarpt. Kör inte Safari längre.

Ta bort alla symbolerna och kör enbart text-knappar! Ser coolare ut än du tror.

1
Bevaka tråden