Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CDDB och iTunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fler än undertecknad som upplever att CDDB inte fungerar med ITunes?

Måste jag installera om, eller finns det andra trick?

Mikael

Prova med att byta till www.freecddb.com. CDDB ändrade sina inställningar (något konstigt protokoll som ingen normal människa behöver känna till eller någonsin kommer att ha nytta av ) för ett tag sedan och det diskuterades redan då att det var osäkert om iTunes skulle fortsätta att funka med CDDB.

Citat:

Skapades ursprungligen av: Marcus Holmer:
Prova med att byta till www.freecddb.com. CDDB ändrade sina inställningar (något konstigt protokoll som ingen normal människa behöver känna till eller någonsin kommer att ha nytta av ) för ett tag sedan och det diskuterades redan då att det var osäkert om iTunes skulle fortsätta att funka med CDDB.

Hur ändrar jag detta? Jag hittar ingen sådan inställning.

M

Citat:

Skapades ursprungligen av: Marcus Holmer:

FreeCDDB verkar bara peka på cddb.com?!

Citat:

Skapades ursprungligen av: Mikael Pawlo:
FreeCDDB verkar bara peka på cddb.com?!

Sökte runt lite.
Är det möjligen FreeDB som avses?

M

Citat:

Skapades ursprungligen av: Mikael Pawlo:
Sökte runt lite.
Är det möjligen FreeDB som avses?

M

Har kollat runt lite. Verkar som det går att köra FreeDb med Audion men inte med Itunes.

M

1
Bevaka tråden