Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MAYA

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

nån som vet hur man "installerar" maya 3.5 complete till osx?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2002-01-08 10:26

Enklaste är att stoppa i cdn, starta installationsprogrammet och bara följa anvisningarna. Om inte detta fungerar så skulle jag rekommendera Mayas support. Dom kan nog hjälpa dig eller skicka en ny cd om den du har visar sig vara trasig.

/glemme

*skrattar förnöjt över Glemmes smidiga svar på förklädd warez-fråga*

• Medlem
  • 2002-01-11 13:57

Ja, i samma stund man betalat de närmare 100.000:-, så är det nog möjligt att få lite support.

Crack-siter har förbluffande sällan en support-desk...

• Medlem
  • International user
  • 2002-01-11 14:46

HAHA! Jo ni

• Medlem
  • 2002-01-11 15:39

Faktum är att deras shellscript dog under OS 10.1, det är dock fixat i 3.5.1 releasen. När man har sin AW.DAT fil i originalet får man flytta in den i därför avsedd mapp för hand. (Vet man inte vilken skulle man ju kunna kolla i scriptet ).

Allt detta hypotetiskt talat alltså.

[ 11-01-2002: Meddelandet ändrat av: Lukas ]

Skall bli roligt att testa den nya gratisversionen av MAYA, ett roligt initiativ av Alias för oss som faktiskt ser en liten vinst i att KÖPA våra program

• Medlem
  • 2002-01-11 22:52

Vad gäller Maya och dess gelikar finns en enkel policy (vilket har lett fram till testversionen btw) den som faktiskt behöver Maya har råd att köpa Maya alla andra pular för att de kan.

Det finns många goda skäl att hålla sig till licensierad programvara, samtidigt kommer jag alltid att testa saker jag inte ens behöver för att jag kan =P Det är dessutom ett krav i mitt jobb som ambulerande-kan-allt-mac-konsulto-drägg-känn-gärna-till-felen-innan-kunden-köpt-och-testat.

En sak jag alltid undrat är vad en konslut timme skulle kosta om konsulten faktiskt hade licens på alla program han lärt sig fixa strul med... not so cheap said the budgie.

Men den dan jag är Gates-rik ska jag garanterat överväga att flabba fram 100kkr för att testa en app jag aldrig lär använda Lite granna den fina in ena örat ut den andra teorin.

1
Bevaka tråden