Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSight + iChat ...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-18 17:46

hej alla macvänner :
jag har en liten knäppig fråga.
jag har råkat RADERA hela iChat programmet från min panther. hur gör man för att installera om BARA iChat programmet ??? kan man bocka för iChat i installations skivan ? jag har hämtat dem uppgraderingar som finns på apple.com men jag måste ha ichat 2.0 (det som jag raderade...)

en annan fråga ... varför går det så långsamt med min iSight när jag använder yahoos messanger ??? jag trodde att en firewire webbkamera skulle vara snabbare. passar iSighten enbart ihop med iChat ???

hoppas på snabba svar.

ha det bra!

Ursprungligen av bono:

hej alla macvänner :
jag har en liten knäppig fråga.
jag har råkat RADERA hela iChat programmet från min panther. hur gör man för att installera om BARA iChat programmet ??? kan man bocka för iChat i installations skivan ? jag har hämtat dem uppgraderingar som finns på apple.com men jag måste ha ichat 2.0 (det som jag raderade...)

en annan fråga ... varför går det så långsamt med min iSight när jag använder yahoos messanger ??? jag trodde att en firewire webbkamera skulle vara snabbare. passar iSighten enbart ihop med iChat ???

hoppas på snabba svar.

ha det bra!

1 På Panther skivan (CD2 el DVD) finner du iChat sen e det bara att uppdatera!

2 Ingen aning

1
Bevaka tråden