Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Isync med en mobil

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-17 16:41

Har köpt mig en motorola e1000 och hade tänkt att försöka synka den med entourage.
USB kabel levereras först nästa vecka och jag försöker nu synca med Bluetooth. Datorn och telefonen har kontakt men jag vet inte riktigt hur jag skall gå vidare.

PB

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-17 18:29

löst

tydligen går det inte att synka med Bluetooth med en motorola utan endast med usb kabel.

PB

• Oregistrerad
  • 2004-12-22 00:32

Hej !
Har just "fått" en e1000 av Tre efter att ha haft ett helvete med en nec e616 sedan i påskas. Men den skall inte vara kompatibel med mac, så är office entourage möjlig väg att gå? Jag är tveksam då det inte gått så enkelt med de andra tre-mobilerna.
En annan sak som nu börjar göra mig smått irriterad är att e1000 utgetts vara en telefon med en bra mp3 spelare men i instruktionsboken finns inte en stavelse om hur man laddar över musik eller nämner ordet mp3. Alla de olika musikfiler som jag har försökt att lägga över har bara resulterat i samma kommentar på displayen: "Filtyp okänd"
Vad göra?
Har andra samma problem?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-22 08:00

Mp3

Du har en mp3 spelare under spel och program. Själv skickade jag över en mp3 låt via bluetooth och det fungerade alldelses utmärkt. Jag har inte fått min usb kabel ännu och har inte provat om det går att synka med entourage, återkommer om detta.

Peter

1
Bevaka tråden