Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sekvencia

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2002-11-19 17:32

Har utan lycka försökt nå dem. Mailen studsar och jag kopplas bort från telefonen. Någon som har ett VIP-nummer? Jag menar, de måste väl kunna kontakta varandra inom företaget?

Rekord var när jag gick förbi och frågade i deras Mac-butik om de visste när nya iBooken skulle komma.

-Vår Mac-kille är på lunch. Jag har ingen aning.

Kunde de inte bara stängt.

Stfm, vi har flyttat våran mac butik till PC butiken, som vi nu delar på, funkar bättre så..

Och vi har haft problem med våra telefonväxlar, inte mycket att säga där..

Och tyvärr var jag nog på lunch... dom kommer förhoppningsvis den 24- 26... dom borde ha skeppats i dagarna..

Behöver du nått mer maila mig på [email protected]

• Medlem
  • 2002-11-19 23:43

Cool...

Coolt att man kan ställa en fråga om en återförsäljare och sedan få svar av chefen för det företaget inom några timmar!

go 99mac.com!

Stfm; Tyvärr kan jag inte svara på ditt mail, "Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation"

• Medlem
  • 2002-11-20 10:22

Jag blir så irriterad på Chello... men mailet fick jag iallafall.

Chello är konstiga, de mobbar min router med massa lustiga saker samt filtrerar portar.

Ska förmodligen byta ISP snart. BoStream verkar rätt lockande, dock tar de en massa i anslutningsavgift.

• Medlem
  • 2002-11-21 01:40
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Patrik Skulski:
Chello är konstiga, de mobbar min router med massa lustiga saker samt filtrerar portar.

Ska förmodligen byta ISP snart. BoStream verkar rätt lockande, dock tar de en massa i anslutningsavgift.

dessutom höjer de ju priset nu igen! det blir bostream trots anslutningavgift, den tjänar man ju in på mindre än ett år och får 2mbit på köpet...

Om BoStream kan jag bara säga:

wrooooom.....

Och synd att Macbutiken är borta, det kanske innebär att Samuel kommer till GBG iallafall

Håll er till ämnet vilket är Sekvencia

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Christian Åhs:
Håll er till ämnet vilket är Sekvencia

Sekvencia -> Datorer -> Internet -> Chello/BoStream

Okej!?

1
Bevaka tråden