Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Program för inspelning

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2004-12-22 18:20

Söker ett program för att spela in Quake 3-filmer med, när jag spelar dvs. Nån som vet något bra program till det? Har prövat med Snapz men det vill tydligen inte fungera till det.

• Oregistrerad
  • 2004-12-22 21:44

Dum fråga måhända, men har du rätt version, dvs, det finns ju versioner både med och utan "movie capture"? Vidare, har du prövat alla inställningar, det verkar ju som om det finns lite att välja på. Konstigt annars att det inte fungerar, har bara hört positiva saker om det programmet.

• Oregistrerad
  • 2004-12-22 21:50

Kollade lite och du kan kolla BTV som även finns i en Proversion. 20 resp. 40 USD kostar de + ev. frakt.

http://www.bensoftware.com/

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2004-12-22 22:39
Ursprungligen av Jörgen U:

Dum fråga måhända, men har du rätt version, dvs, det finns ju versioner både med och utan "movie capture"? Vidare, har du prövat alla inställningar, det verkar ju som om det finns lite att välja på. Konstigt annars att det inte fungerar, har bara hört positiva saker om det programmet.

ja det skulle jag kunna tro. jag kan ju spela in och så. om jag börjar spela in innan jag startar quake så ser jag mig själv klicka på quakeikonen, jag ser quakelogon komma upp. men den tiden som jag spenderar i quake resulterar bara i att jag ser skrivbordet på filmen jag spelat in.

1
Bevaka tråden