Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägesrapport om Big Bertha?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-01-31 10:35

Hur går det?

  • Oregistrerad
  • 2005-01-31 10:48

Never trust a smiling hippie...

  • Medlem
  • 2005-01-31 11:35

Sabba inte den här tråden också.

edit: kommentaren riktades mot ett inlägg som senare raderades.

Senast redigerat 2005-01-31 12:10

Den förra tråden stängde jag pga av struntprat – ska denna få vara aktiv så skippa det.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-31 12:18

Hur går det då? Kan ngn insatt berätta för oss sugna....

Jag tror att Arvid kommer att fixa det så fort tiden och tekniken tillåter.

Jag talade med Arvid nyss och dom jobbar i serverhallen. Den bör vara online snart.

Det var ändå rätt beslut att inte göra jour-utryckning i helgen eftersom det kostar så mycket och sajterna ger så lite intäkter. Hade det varit mac.se eller 99mac hade vi däremot åkt mitt i natten (har hänt flera gånger av olika skäl).

  • Medlem
  • International user
  • 2005-01-31 13:11
Ursprungligen av Björnström:

Jag talade med Arvid nyss och dom jobbar i serverhallen. Den bör vara online snart.

Det var ändå rätt beslut att inte göra jour-utryckning i helgen eftersom det kostar så mycket och sajterna ger så lite intäkter. Hade det varit mac.se eller 99mac hade vi däremot åkt mitt i natten (har hänt flera gånger av olika skäl).

Håller med dig- så länge vi inte betalar ngt skall vi inte heller ställa hopplösa krav. I alla fall inte när det gäller helger o sömn:-))

/ursäkta inlägget om det stör - men det är allvarligt menat som en del i debatten om att betala eller ej/

Nu är Bigbertha online igen

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 21:31
Ursprungligen av Björnström:

Nu är Bigbertha online igen

Och nu är den?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-01-31 13:12

Vill någon insatt förklara för en oinsatt vad/vem Big Bertha är? Och inget världskrigtjafs, tack.

Tack Arvid...nu funkar 99musik i alla fall!

Bigbertha är en av servrarna, du hittar bild på henne här:
http://99mac.se/vbindex.php?id=871

(längst ner)

1
Bevaka tråden