Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Realone eller Real player?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Orranäs
  • 2005-03-02 13:39

Såg att jag hade två spelare i min programmapp från Real. Den ena heter RealOne och den andra heter Real Player. Gick in på Real.com för att kolla vad som skiljer, men där hittade jag bara Real Player. År det någon som har koll på vad som skiljer, är det möjligtvis samma program? De skiljer sig lite åt. Datumet på Real player var senare än RealOne, men det finns mycket fler inställningsmöjligheter i RealOne. Jag är confused!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-03-02 15:40

brakade in i samma problem häromdagen.

har inte kollat på alla inställningsskillnader, men kan konstatera att realplayer är den med högre versionnummer.
man hoppas att denna fungerar bättre och att man kan glömma den förra

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-03-02 15:49

Hittar man inte RealOne på VersionTracker kan man väl dra slutsatsen att RealPlayer är vad som gäller nuförtiden.

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2005-03-03 13:34
Ursprungligen av Le:

Hittar man inte RealOne på VersionTracker kan man väl dra slutsatsen att RealPlayer är vad som gäller nuförtiden.

Nja....
RealOne verkar vara mer avancerad, Realplayer hette den på OS9-tiden. Jag kunde uppdatera båda!

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-03-03 16:25
Ursprungligen av Tobbe Hj:

Nja....
RealOne verkar vara mer avancerad, Realplayer hette den på OS9-tiden. Jag kunde uppdatera båda!

Sökte efter RealOne på VersionTracker och fick svaret:

RealPlayer 10.0.0
form
Freeware
10/01/2004
59586
player for Real multimedia net streams (was RealOne)

1
Bevaka tråden