Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför dröjer Oscar Bjers ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet att det är ohövligt och dålig netiket att skrika på nätet, men VARFÖR DRÖJER SVENSKA APPLE MED ATT SVARA PÅ FRÅGAN OM DEN PÅ TOK FÖR HÖGA LJUDVOLYMEN I DE NYA DDR-Macarna ???

Burkarna har funnits ute så länge att ett svar borde kunna presteras. Ska vi sluta tro att problemet kan åtgärdas och fortsätta tro att Apples tekniker helt enkelt har klantat till det så till den milda grad att problemet inte går att åtgärda ??

Mvh,
Olle Jonsson

Vi kan inte kräva att Oscar svarar just på den frågan. För tillfället har han väldigt mycket att göra på Apple och svar dröjer lite till. Uppenbarligen kommer ljudnivån justeras i och med 10.2.3.

Min gissning är att Oscar Bjers inte har något med denna fråga att göra överhuvudtaget. Apple Sverige vet ofta mindre än vi gör i sådana här frågor skulle jag tro.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Martin Björnström:
Min gissning är att Oscar Bjers inte har något med denna fråga att göra överhuvudtaget. Apple Sverige vet ofta mindre än vi gör i sådana här frågor skulle jag tro.

Jag tror att vi måste vara lite tydligare med våra frågor.
En fråga av den typen som Olle hänvisar till tror jag att Oscar skickar direkt till USA i och med att den är starkt kopplad till hård/mjukvaru utvecklingen på Apple.
Jag tror också att dom frågor som Oscar har lite lättare att svara på är sånt som har med strategierer, apple på svenska marknaden och sånt att göra.

Det skulle vara intressant att höra från Oscar hur olika sorters frågor behandlas.
Jag vet ju att jag som medlem i ADC har en viss kanal in för mina problem/buggar. Jag tror mig också veta att återförsäljare har sina kanaler och så vidare.
Det skulle vara intressant att få höra lite om hur olika frågor behandlas och vilken väg de tar. Jag menar, även om Oscar är kanalen mot oss så har han ju hela Apple bakom sig. Jag är nyfiken på var de olika svaren kommer ifrån (kanske inte namn på personer, men avdelningar eller liknande inom Apple).

/Mattias

1
Bevaka tråden