Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vägledningshjälp! när dt gäller handdator.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-03-21 09:39

Jag tänker köpa mig en handdator som jag skall använda främst till kalender och som kom ihåg hjälp, kanske något mer men inget som är primärt.
jag har tänkt lite på en Palm tungsten E alternativt en begangnad Palm Tungsten T5. vad tror ni? Finns det något mer br alternativ, jag vill ha färgskärm och att den skall vara smidig

vad är ett bra begagnatpris på en T5?
tack!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-21 09:51

E ! - det är en bra handdator - men om du bara ska ha den till attgöra listor, mail, kalender så finns det massa telefoner som har samma funktioner, nokia 9300, SonyEricsson p910i - bland andra

Ursprungligen av mint:

Jag tänker köpa mig en handdator som jag skall använda främst till kalender och som kom ihåg hjälp, kanske något mer men inget som är primärt.
jag har tänkt lite på en Palm tungsten E alternativt en begangnad Palm Tungsten T5. vad tror ni? Finns det något mer br alternativ, jag vill ha färgskärm och att den skall vara smidig

vad är ett bra begagnatpris på en T5?
tack!

köp en beg. Tungsten T3, jag har en själv, den är MYCKET bättre än t5 tycker jag, t3 har mic det har inte t5, man kan "trycka ihop" t3 det kan man inte med t5.

1
Bevaka tråden