Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSub

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hello! Jag har funderat på att köpa en iSubba, men det sägs att det inte går att köra den under osX, är det så?

Den funkar kanonbra i OS X! Det var de första versionerna av MacOS X som den inte fungerade i, men nu är det fixat.
Tänk bara på att du måste ha en iMac (med inbyggda Harman Kardon högtalare) gammal eller ny för att iSuben ska funka. Funkar alltså inte med en G4:a Quicksilver.

Isub fungerar med Power Mac G4 om den är utrustad med Apple Pro högtalare. För en komplett lista på vad Isub och Soundsticks passar till hoppa vidare til länken nedan.

Harmanmultimedia.com

Visst funkar den men jag vill kunna göra inställningar för iSuben... det går inte i X väl?

Citat:

Skapades ursprungligen av: Mattias Hedman:
Visst funkar den men jag vill kunna göra inställningar för iSuben... det går inte i X väl?

Jag instämmer i frågan!

Instalerade OS X i min iMac 400 DV SE för att kolla. Det gick alldeles ypperligt vad gäller iSub separat och även med SoundSticks systemet. Dock var prestandan på OS 10.1.3 inte imponerande. Men det hade jag inte väntat mig. Tycker att 9.1.2 funkar toppen på den burken.
T-son

Citat:

Skapades ursprungligen av: T-son:
Instalerade OS X i min iMac 400 DV SE för att kolla. Det gick alldeles ypperligt vad gäller iSub separat och även med SoundSticks systemet. Dock var prestandan på OS 10.1.3 inte imponerande. Men det hade jag inte väntat mig. Tycker att 9.1.2 funkar toppen på den burken.
T-son

Kunde du justera iSuben separat då, i os X?
iofs kan man ju ställa EQn i iTunes....

1
Bevaka tråden