- Gäst
- Oregistrerad ●
Ni är så härligt optimistiska. Om jag känner Apple Sverige rätt kommer det, om det över huvud taget blir iTMS Sweden, en minimalistisk skivaffär med lite, elller inga, special "features" som iTunes Essentials. Mark my words.
Jag är inte övertygad om att Apple Sverige har något med svenska versionen av iTMS att göra. Möjligen är de inblandade i förhandlingar med skivbolagen men det redaktionellt hållna innehållet i iTMS (typ Essentials) produceras säkerligen centralt.
Ni är så härligt optimistiska. Om jag känner Apple Sverige rätt kommer det, om det över huvud taget blir iTMS Sweden, en minimalistisk skivaffär med lite, elller inga, special "features" som iTunes Essentials. Mark my words.
Ciryon
...och dyrt kommer det å bli. För det första lär det inte bli nåre 99cent här inte. Nä dom kommer å gå på 0.99 euro och sen kommer dom å lägga på någon slags accis så låtarna kommer å hamna på säg en sisådär 14:70 Sek. Ungefär det dubbla mot amerikansak itms.
...och dyrt kommer det å bli. För det första lär det inte bli nåre 99cent här inte. Nä dom kommer å gå på 0.99 euro och sen kommer dom å lägga på någon slags accis så låtarna kommer å hamna på säg en sisådär 14:70 Sek. Ungefär det dubbla mot amerikansak itms.
9:- kommer en låt att kosta. Typ 75 - 95:- för ett album. "Vi" har redan handlat i Swedish Music Store (vilket du förstått om du ögnat genom tråden)...
(vilket du förstått om du ögnat genom tråden)...
Bha! ögna och ögna, jag har väl annat å göra... bha!
Euro? Nu har du snurrat till det. Hade det utgått från det hade ju vi liksom Finland redan haft iTMS. Eller om vi hade varit med i EMU. Alla euroländer är ju redan med.
Varken Schweiz, Danmark, Norge eller Sverige är ju med i EMU eller har iTMS. Storbritannien är ju som vanligt ett specialfall.
Du är så härligt pessimistisk Ciryon...
Och Sverige som har sagt om sig självt att vara ett "föredömmesland" och "en framtidsnation"... Det verkar som att man nu resonerar "Om vi inte kan vara först, så skall vi iallafall vara sist... För vem kommer någonsin ihåg nummer 2"... (Källa: Svenska SchlagerAkademien)
Vi kanske inte behöver mer bevis just nu, men ändå.
Längst ner på http://www.apple.com/itunes/download/ står det "Purchases from the iTunes Music Store are available only in Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and the United States."
Vi kanske inte behöver mer bevis just nu, men ändå.
Längst ner på http://www.apple.com/itunes/download/ står det "Purchases from the iTunes Music Store are available only in Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and the United States."
Nej ju fler bevis destå bättre
... fast om de inte släpps imorn blir det ett ännu större magplask nu
Nej ju fler bevis destå bättre
... fast om de inte släpps imorn blir det ett ännu större magplask nu
Det där betraktar jag som slutgiltigt bevis på att något kommer att hända MYCKET snart - förmodligen i morgon någon gång. http://www.apple.com/itunes/download/ är extremt exponerad webbsida och jag är ganska säker på att den grodan inte får leva många sekunder om den är helt galen.
Det där betraktar jag som slutgiltigt bevis på att något kommer att hända MYCKET snart - förmodligen i morgon någon gång. http://www.apple.com/itunes/download/ är extremt exponerad webbsida och jag är ganska säker på att den grodan inte får leva många sekunder om den är helt galen.
JAAA! De skiter i Australien! Och släpper till oss!
Purchases from the iTunes Music Store are available only in Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and the United States.
Verkar ju rätt säkert
http://www.apple.com/itunes/download/ är extremt exponerad webbsida och jag är ganska säker på att den grodan inte får leva många sekunder om den är helt galen.
Du menar fornoten [font="times"]Purchases from the iTunes Music Store are available only in Austria, Belgium, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, the United Kingdom, and the United States[/font]
jag har precis fått till mig från en säker källa i Mellerud att det hela är fråga om ett ganska surt och gravt illa tajmat aprilskämt. Så jag uppmanar var och en att skingra sig. här finns inget att se. gå hem med er nu!
Det ger exempelvis QuickTime i fullskärm även för icke-Pro-användare!
Thank God! Det har nog varit en stor taktisk missräkning från Apple att inte erbjuda fullskärm hela tiden.
Nu är nätet (och min mailbox) full av miserabla VMA-filer som suger av icke-kvalitet men som kan spelas upp i fullskärm (oavsett hur pixliga de blir)...