Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag körde TPTEST precis och när jag gick igenom de olika scenario som fanns så tjöt det från minin. Vet inte riktigt vad det är som inträffar, om det behövs mycket kräm eller så. Man får en liten olustig känsla i huvet iaf.
Hej. Jag har en Mac mini, och jag har kört TPTest på den, och det pep sådär som du beskrev. Jag tror nog det mest har med TPTest att göra, jag tänkte inte så mycket på det..
Jag har ingen aning. Att ljudet kommer från själva WLAN delen tror jag inte utan det borde nog komma från den inbyggda högtalaren som kanske sätts i självgungning alternativt något annan mer kreativ lösning.
Det är nog ingen stor fara ifall många fler har samma "problem". Det är nog bara så, när man testar sin uppkoppling med TPTest.
tja fara och fara. Jag bryr mig inte så mycket om det eftersom ljudet än så länge inte uppstår vid normal drift. Dock skall det naturligtvis INTE låta så, sedan om det är skadligt för mig eller min dator är väl en annan fråga.