Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur funkar Motorola RAZR V3 med Mac?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet hur bra Motorola RAZR V3 funkar med mac?

I Tiger (10.4) synkar den vackert med iSync
Kan inte skicka sms via Adressboken

Synkar naturligtvis bara kontakter (tel.nr endast) - kalendrar funkar inte.

Kopplar upp som modem också för den delen

Anders
(som älskar sitt rakblad)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-12 15:45

Är det en bra telefon? Det är inte bara en tunn telefon, typ som Philip Fizz!?

Sätt upp dina kriterier på bra telefon så skall jag svara!

Anders

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-12 15:49

Nej men var ganska ironisk. Men tycker den är riktigt cool, till designen!
Men sådant som är viktigt är väl batteritid, enkla menyer (inte särskrivda som i Samsungs fall) & om den skulle klara ett fall från 1m! Att den känns gedigen är egentligen det viktigaste för mig, iaf.

Ursprungligen av Sandell:

Nej men var ganska ironisk. Men tycker den är riktigt cool, till designen!
Men sådant som är viktigt är väl batteritid, enkla menyer (inte särskrivda som i Samsungs fall) & om den skulle klara ett fall från 1m! Att den känns gedigen är egentligen det viktigaste för mig, iaf.

Batteritiden känns bra (jmf med min tidigare P800)
Menyerna får man kämpa lite med för att vänja sig vid om man kommer från SE-världen, men vaddå...så är det väl jämt
Fallet - inga problem
Känslan.....mmmmm Solid metall med displayer täckta av rrrriktigt glas. Inga repor här inte!

Jag gillar den, emn mest för att den är så slim!

Anders

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-12 16:00

Okey, låter ju riktigt bra. Nästan så man blir sugen efter ens T630 säckar ihop.
Tack för din minirecension!
//Erik

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2005-06-14 19:52

Just fått hem min skönhet men är missnöjd på följande punkter:

-T9 saknas och Tap verkar inte fungera alls
-wap läsaren laddar inte hem bilder ordentligt(?) min aftonbladet logga blir svart vit tex.
-telefonboken skiljer på nummer så jag tex kan ha 4 kontakter med samma namn med olika nummer vilket gör att telefonboken blir packad med massa kontakter
-JAG KAN INTE BLÄDDRA den via bluetooth och alltså inte få ut eller in några bilder.
-den hittas inte som USB.

hjälp

Bestämt, en sådan får det bli! Tack Anders.

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2005-06-14 20:45

jag har nu:
fattat grejen med iTap
lyckats bläddra på mobilen

  • Oregistrerad
  • 2005-06-14 21:14
Ursprungligen av carpark:

jag har nu:
fattat grejen med iTap
lyckats bläddra på mobilen

härligt! då vet vi alla andra det
nej men du kan väl berätta, hur funkar iTap? svårt eller funkar det efter ett tag?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-17 15:33

Hur är det med den där Motorola Razr v3.. Jag var lite inne på en, men tyckte att displayen hade en tokigt kass skärpa och betraktningsvinkel, men det kanske bara var jag som såg fel?
Den har ju onekligen sköna knappar.

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2005-06-23 10:18

jag lämnade tillbaka min i förrgår....

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-23 11:13
Ursprungligen av carpark:

jag lämnade tillbaka min i förrgår....

utveckla gärna lite....

mvh
b0bben

  • Medlem
  • San Francisco
  • 2005-06-23 12:54

sjukt missnöjd med systemet och skärmen är inte heller den bästa. men främst systemet som ser för jävligt ut och är det minst logiska du kan tänka dig. och sen iTap som är femton gånger sämre än T9 och på det en usen Wap-läsare. att komma från en SE 610 var det en mardröm.
det plus de plastiga knapparna på sidan räckte. I'm back with my 610 tills dom gjort något bättre än den

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-06-23 20:51
Ursprungligen av carpark:

sjukt missnöjd med systemet och skärmen är inte heller den bästa. men främst systemet som ser för jävligt ut och är det minst logiska du kan tänka dig. och sen iTap som är femton gånger sämre än T9 och på det en usen Wap-läsare. att komma från en SE 610 var det en mardröm.
det plus de plastiga knapparna på sidan räckte. I'm back with my 610 tills dom gjort något bättre än den

Ok.

Var nämligen själv intresserad av en V3 i svart, men är alldeles förtjust i de senaste SE programvarorna

Det kanske få bli en P900 ändå.

mvh
b0bben

1
Bevaka tråden