Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela musik/ljud från icke-aktivt användarkonto?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-17 00:02

Hej alla,

Här kommer en kort och säkert halvdum fråga...
När jag hade Panther installerat på min flickväns iMac G4 så kunde vi köra varsit konto och även fastän hon satt och jobbade i sitt konto så plingade Entourage till från mitt konto och sade att jag fått ny el-post. Mkt praktiskt. Förstås kunde jag även spela musik från min iTunes, fastän hon var inloggad för tillfället.
Nu har vi Tigern installerad (clean install) och har satt upp kontona på samma sätt förstås. Men det fungerar inte. Mitt iTunes tystnar när flickvännen loggar in med fast-user-switching till sitt konto. Och inga Entourage ljud höres heller från min profil i bakgrunden. Men naturligvis plingar det fint när jag själv är inloggad och aktiv...

Någon som har nån idé vad det kan vara?

/Jollygods

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-17 09:34

Den möjligheten har Apple irriterande nog stängt av. Det är det som hindrar mig från att installera Tiger på den stationära. Man kunde väl i alla fall fått välja.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-18 23:01
Ursprungligen av C-mon:

Den möjligheten har Apple irriterande nog stängt av. Det är det som hindrar mig från att installera Tiger på den stationära. Man kunde väl i alla fall fått välja.

Du skojar? Du menar att de försämrar lite då och då också? Det känns ju inte riktigt genomtänkt...

Hej hej,
J

1
Bevaka tråden