Jag kör nästan uteslutande Safari, mest på grund av att det är den första webbläsaren som fått mig att seriöst använda bokmärken, dessutom på ett bra sätt. Nyckelringen, autotabbar funkar bra och utseendet är skönt. Sen känns den ju allmänt macig

Men det jag stör mig på är hastigheten, renderingen är för långsam (i mitt tycke) och smågrejer som att backa tar tid. Därför tänkte jag börja använda Camino istället. Det som hindrar mig att använda Camino större delen av tiden är två saker:

1. Nyckelringen... Jag har ett tjugotal sidor med användarnamn och lösenord sparade till Safari. Finns det något sätt som tillåter Camino att använda den här informationen? Eller ännu hellre, att de två delar på nyckelringen, så att det inte spelar någon roll vilken webbläsare man använder?

2. Bokmärken... Lika så där skulle jag tycka det var väldigt smidigt om de två läsarna delade på bokmärkena, och gärna bokmärkesraden också. Med andra ord så vill jag inte bara föra över bokmärkena till Camino, vill istället att de delar på dem - så att om man senare använder Safari finns bokmärkena som lagts till via Camino där också.

Det kanske är småproblem, men det vore kul om någon hade en lösning