Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varning För TechTool!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Använd inte TechTool 3.0.3 tillsammans med OS 10.4, det får systemet att krascha och kräver en ominstallation.

ajajaj blev du vars om det själv? Alla 3-parts program funkar ju inte till tiger ännu, men det kommer ju. Själv fick jag något konstigt fel på nyckelringsfunktionen och förlorade på så sätt lite sparade grejor.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-08-24 17:43
Ursprungligen av Daniel Bergvall:

Använd inte TechTool 3.0.3 tillsammans med OS 10.4, det får systemet att krascha och kräver en ominstallation.

Gammal version.

Det är uppe vid version 4.0.x

Fick den med datorn när jag köpte den och AppleCare för ca 1,5 månad sedan. Jag kom inte ens in i operativsysremet efteråt. Och när jag ringde till supporten sa de "Ja, men det visste vi redan". Och det hjälper mig hur?

Du fick med det, efter att Tiger släppts? Taskig service av återförsäljaren att kränga en dator med inkompatibla program. Någon borde stämmas

Ursprungligen av crownswe:

Någon borde stämmas

Apple? Det var dem jag köpte datorn och AppleCare av.

Kanske ska jag inte säga att det är ett lustigt sammanträffande... körde häromdagen Tech Tool Delux ( minns inte versionsnummret - den som följde med MDD för 3 år sedan ) men lät den reparera fel - följden vid ny uppstart var att där lösenordsrutan skulle dyka upp bara infann sig en svart ruta IOF så var nog hårdisken slut redan innan - hade änndå backup på allt så det gjorde inte så mycke. Så här efteråt kan jag tycka att programvara som följer med köpet borde medföra att Apple sänder ut ett varningsmail... fast det kanske dom gjort och att infot drunknat bland all annan mail.

1
Bevaka tråden