Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pc ni vet..LOL

Tråden skapades och har fått 66 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2002-08-23 02:46

Det var faktiskt lite lustigt. Antingen fick de en påhälsning av Family Systems, eller så upptäckte de att det fanns en äcklig, liten vit bärbar dator med samma namn...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-23 03:17

Nej det var nog Apples advokater som ringde.

Kolla här!

  • Medlem
  • 2002-08-23 04:17
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: nixon:
jag gissar att dom inte kommer att heta så nästa vecka....

Mhuahahaaha ha ha

är det nån som vill ha lite tips på hästar och sådant också, he he he ho!!!!!!!!!

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Earth:
True Macusers med äpplet tatuerat på armarna!!

Faktiskt inte... ännu

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-08-23 08:07

hahah det där var riktigt kul! Dom måste ha skitit knäck när dom fick brevet från apple! Frårgan är: var dom dumma eller fräcka? Eller en kombo?

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: S_W:
[Nu har det kanske inte så stor betydelse vad du tror. iDot sålt sina datorer under flera år utan att Apple gjort något, eller kunnat göra något. Vilket ju bör tyda på [b]inte ligger till som du tror.[/b]

Jag bygger mina antaganden på erfarenhet från stora multinationella företag. Varifrån tar du dina?
Vi får väl se vem som har rätt Herr Messerschmidt!
Du har en konstig ton i dina inlägg. Enda gångerna du är kultiverad är då du fritt får berätta (berömma) PCn åt någon som visat en gnutta intresse.

Om alla bara skäms så är jag nöjd, men eftersom alla inte kommer göra det, utan bara dom som inte har gjort nått (ironin i livet), så får jag väl se till att ställa upp några punker.

1. S_W klampar in i klaveret lite grann då han för 500:de gången klistrar in en av sina upphetsande bilder på PC-burkar. Folk börjar bli trötta på S_W:s otroliga frenesi gällande PC-sidan...och ber honom på ett eller annat sätt att dra dit pepparn växer.

S_W: Se till att du slutar upp med att reta upp folk så gott det går
T.ex. så kanske du inte ska sätta in några fler bilder på PC-burkar. Du måste väl mycket väl vara medveten om konsekvenserna av ditt agerande? Eller?

2. Ni som gick under bältet, ni vet mycket väl vem jag menar, ni får se till att lugna er. Visst är ni större människor. Lägg för tusan killen på dölj-listan än att bli så upprörd som ni blir. Ni som alltid kommer med civiliserade inlägg släpper plötsligt all tidigare hyfs bara för att en kille inte faller er på läppen.

Ifall någon inte faller er på läppen av olika anledningar i framtiden, maila oss så vi är medvetna om att den killen möjligtvis gör fel: Det är 100 gånger bättre än att starta sådana här sandlådediskussioner.

Ps. Sorry att jag tog sådan tid. Har dock inte råd att vara på 99mac hela tiden under en dag

[ 23 Augusti 2002, 11:12: Meddelandet ändrat av: - Daniel Eriksson - ]

Bevaka tråden