Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Varför suddade du över ID-numret? Det är inte hemligt på något sätt, alla får samma nummer. Hela mailet är bara ett tafatt försök att sprida virus/komma över folks kortnummer.
Gå in på Paypals sida så ser du att detta är en bluff och ett försök att komma över uppgifter.
Jag fick detta för ett antal månaders sedan och hittade info om detat mail på deras sida.
Är du misstänksam gå till sidan för den som utgers sig för att ha skickat det, finns ingen info maila och fråga.
Ett enkelt sätt att se om mailet är falskt eller inte är att kolla om de kallar dig vid namn eller bara "Dear Paypal user". Paypal nämner dig alltid vid namn i sina mail, typ "Dear Nisse Johansson" (och de vill aldrig ha några uppgifter från dig och kommer aldrig skicka några exe-filer).
Har fått flera dussin liknande den senaste månaden. Samma från "eBay".
Dessutom är det nån som använder en av mina egna epostadresser som avsändare och skickar mig spam vilket är bekymrande eftersom dom tydligen använder min smtp-server. Mitt webbhotell undersöker detta.