Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Viloläge funkar er

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-03-22 00:48

Efter några timmar med nya mac mini lekandes fick jag inte "vila" fungera. Datorn går till viloläge o sätts snab på igen. Är det nån som har haft liknande problem?

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-03-22 01:10

Mitt tangentbord orsakade bekymret,

• Medlem
  • Linköping
  • 2006-04-11 21:38

Vadå tangentbordet orsakade problemet?

Hej Matteus!
Jag har just fått samma problem som du, nämligen att imacen startar upp omedelbart igen efter jag försätter den i vila. Dock är den inte användbar när den vaknat upp utan reagerar inte på vare sig tangent-tryck eller musförflyttning. Hur yttrade sig ditt problem och hur löste du det?

• Medlem
  • Kungsbacka
  • 2006-04-13 00:11
Ursprungligen av hgpuke:

Hej Matteus!
Jag har just fått samma problem som du, nämligen att imacen startar upp omedelbart igen efter jag försätter den i vila. Dock är den inte användbar när den vaknat upp utan reagerar inte på vare sig tangent-tryck eller musförflyttning. Hur yttrade sig ditt problem och hur löste du det?

I mitt fall var mitt tangentbord trasigt. Det var glapp mellan nån tangent som orsakde att det inte gick i vila. Prova att plocka ut tangentbordet och sätt datorn på vila via musen. Prova kanske ett annat tangentbord. Det är vad jag vet, mer vet jag tyvärr inte Det kan kanske vara någon annan kringutrustning som reagerar på något.

1
Bevaka tråden