Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple reklam i GT

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Satt å bläddrade igenom GT och vips så fanns det en helside annons för Macbook Pro..
Under en stor bild på en Macbook Pro med locket på glänt så stod alla Apple Centers..

Är denna reklam månne ett samarbete mellan alla Apple Center?

Iallfall så vill jag ge den två stora tummar upp!! Kul att se reklam igen för Apple produkter och visst är man sugen att köpa en Macbook Pro nu

Tycker att annonsen var dåligt utformad.
Svart bakgrund och en nästan stängd MacPro lockar inte.
Gårdagens annons med iMac var bättre

Finns i Expressen också (både den med MacBook Pro idag och iMac igår)

Väntar med spänning på hur Mac Mini visas i annons

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-25 00:37

Bara jag som tror att en så pass exklusiv dator som macbook pro säljer bättre i andra tidningar än kvällstidningarna?

  • Oregistrerad
  • 2006-03-25 10:45
Ursprungligen av Snigeln:

Bara jag som tror att en så pass exklusiv dator som macbook pro säljer bättre i andra tidningar än kvällstidningarna?

Instämmer. Kasta in lite annonser i en PC tidning eller något... Eller i Metro!

Ursprungligen av Snigeln:

Bara jag som tror att en så pass exklusiv dator som macbook pro säljer bättre i andra tidningar än kvällstidningarna?

All publicitet är bra publicitet, men jag tror också ni har rätt. Mera iPod, iMac och MacMini i annonserna. Och TV-reklam. Apple gör ju shcyssta filmer och så kan inte Apple Sverige få loss pengar till lite sändningstid i TV.

Jag gillar dagens DN... Ekonomidelen... Första sidan...
Hans Rausing, inte helt obekant tetrapakgubbe..., 80 bast, sitter avspänd i jobbarsoffan och pillrar med en TiBook...
Fan, va läckert!!!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-03-25 12:42
Ursprungligen av Jan-Åke N:

Jag gillar dagens DN... Ekonomidelen... Första sidan...
Hans Rausing, inte helt obekant tetrapakgubbe..., 80 bast, sitter avspänd i jobbarsoffan och pillrar med en TiBook...
Fan, va läckert!!!

Öhh, ja. Superläckert...

Ursprungligen av Jan-Åke N:

Jag gillar dagens DN... Ekonomidelen... Första sidan...
Hans Rausing, inte helt obekant tetrapakgubbe..., 80 bast, sitter avspänd i jobbarsoffan och pillrar med en TiBook...
Fan, va läckert!!!

Den här? http://99mac.se/forum/showthread.php?p=678747#post678747

Ursprungligen av Markus Bennermo:

Yep... men 12.01 i stället för 13.14...:D

Ursprungligen av Jan-Åke N:

Yep... men 12.01 i stället för 13.14...:D

Det var inte det jag menade, undrade bara om du menade den bilden (då jag inte känner igen Hans Rausing)

Jag såg till min förvåning en MacCenter/MacSupport-annons i Sydsvenskan i morse. Annars ser man nästan aldrig någon reklam för Mac.
Annonsen gjorde reklam för .Mac, Mac Book Pro, Mac Mini och iPod.
Hoppas det är en ökande trend så Apple kan få till sig lite fler kunder. Dem är annars dåliga på marknadsföring i Sverige.

1
Bevaka tråden