Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rekommendera digitalkamera under 3.000 kr

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-05-09 21:43

Hej!
Söker en digitalkamera som helst ska kosta under 3000 kr. Den ska inte vara så omtålig, bli bra bilder och gärna vara någorlunda smidig (inte för stor). Tips önskas! Gärna recensioner också.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2006-05-09 21:45

Jag vet inte men cyberphoto rekommenderar bla denna som går under benämningen ultra kompakt:

http://www.cyberphoto.se/info.php?article=W30silver

Om du kan sträcka dig liiite högre så har Dustinhome punkt se ett finfint erbjudande just nu: En Canon Ixus 60 med 512 mb kort och väska för 3095 inkl frakt och moms.
Hade jag inte redan haft en Ixus 700 hade jag slagit till utan tvekan.

• Medlem
  • Malmö
  • 2006-05-10 01:02

canons kameror brukar vara nice. Själv har jag en ixus 50 som jag är väldigt nöjd med.

Ixus slår allt i deras klass, har själv en 55 som jag är mer än nöjd med! Perfekt komplement till min 350d. Rekommenderar dock ett snabbt minneskort, kostar inte så mycket mer än vanliga.

• Medlem
  • International user
  • 2006-05-10 09:21

Fujifilm F11 slår allt i den prisklassen. Den borde kosta 2000:- mer. Allvarligt.

Ursprungligen av rhesus:

Fujifilm F11 slår allt i den prisklassen. Den borde kosta 2000:- mer. Allvarligt.

Instämmer, Fujifilms F-kameror är generellt sett väldigt bra. Har erfarenhet från ett par stycken, stryktåliga och tar bra bilder, lite långsamma mellan bilderna ibland dock.

Erbjudandet från dustinhome är nog borta eller är det jag som är blind?

Ursprungligen av BosnianX:

Erbjudandet från dustinhome är nog borta eller är det jag som är blind?

Erbjudandet är kvar, sök på ixus så hittar du. Observera att kameran UTAN minneskort etc. kostar mer... Artikelnummer: 5010093259

1
Bevaka tråden