Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Lyckas inte få in mina typsnitt i Suitcase. Hur jag än försöker lägga till mina 2000 typsnitt så kommer det bara in ca 150 stycken och det är jätte konstigt. Någon som vet vad jag gör för fel?
För det första är det inte bra att ha 2000 typsnitt öppna samtidigt, fast det det kanske du inte hade tänkt?
Jag har sedan länge kört med Linotype Font Explorer X som är gratis och inte lika buggig som Suitcase. Prova den så får du se.
Lyckas inte få in mina typsnitt i Suitcase. Hur jag än försöker lägga till mina 2000 typsnitt så kommer det bara in ca 150 stycken och det är jätte konstigt. Någon som vet vad jag gör för fel?
Jag hade samma problem (när jag skulle importera snitten till Suitcase, alltså). Lyckades dra in 40-50 åt gången. Tog jag fler så kraschade Suitcase. Testade både att dra/släpp och att importera på vanligt vis. Men jag donade med permsissions och ominstallationer och till slut gick det bra. Fan vet vad det var som fixade saken.
Men har sedan dess övergivit Suitcase som jag upplevde som ett buggigt och tungt program. Kör sedan i höstas med FontAgent Pro som känns hundra ggr rappare.