På vilket sätt?
Själv hade jag jätteproblem med mitt konto för ca två år sedan. Då avinstallerade jag det på samtliga enheter (även ATV), och installerade igen. Sen dess har det fungerat felfritt.
Sen är jag inte helt kompis med gränssnittet, men det är jag inte med Netflix heller.
Oj, var ska jag börja? Det är som att de utformat sina gränssnitt för att aktivt avskräcka användaren från att ta del av innehållet. Jag använder min mediacenter-PC ansluten till min 4K-tv hemma, och webbtjänsten är dels dåligt utformad, och dels använder den Flash utan att vara kompatibel med webbläsarens undantagsfunktion för Flash (därför jag sade upp tjänsten nu). Har också testat att använda HBO på Playstation 4 och på mobilen, den är klart bättre på mobilen men inte heller där är den helt hundra. Och bildkvaliteten är anskrämligt dålig, i serier med mörka scener är de visuella artefakterna och bandingen ruskigt illa.
Om jag via webbgränssnittet går in och tittar på en serie föreslår den nästa gång att jag ska titta på samma avsnitt igen, inte föreslå att jag fortsätter titta på nästa avsnitt. Så jag måste klicka på seriens namn, välja rätt säsong och rätt avsnitt innan jag kan fortsätta titta. Om det är en serie jag håller på att titta på just nu kan jag välja det senaste avsnittet jag tittade på, skippa fram till slutet så den fortsätter spela upp nästa avsnitt. För att vara en tjänst som går ut på att servera film/tv till en publik är den häpnadsväckande dålig måste jag säga.