Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner uppe till höger försvann (wi-fi, bluetooth osv)

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en macbook som strular. Datorn hängde sig helt när den skulle läsa en fil över nätverket (via samba). Eftersom jag är ny med mac vet jag inte hur man gör då datorn inte svarar. Jag tänkte att kanske om datorn går i viloläge, så kopplas nätverket ner (trådlöst nätverk) och programmet ger upp.

Men datorn ville inte vakna upp från viloläget. Jag fick starta om genom att hålla nere powerknappen några sekunder. Och nu saknas alla ikonerna längst upp till höger, utom spotlight av någon anledning. Hur kan jag få tillbaks dessa?

edit: hm, nu startade jag internetinställningar och gick in på inställningar för trådlöst nätverk, och datorn hängde sig igen. Tvärstopp.

edit2: Jaha, till slut vaknade den till liv och frågade om den uppdaterade versionen av nyckelringsprogrammet fick använda de gamla lösenorden eller något. Konstigt, uppdateras programmen så i bakgrunden? Jaja, alla ikonerna kom tillbaks och nätverket funkar igen. Jag var väl lite för snabb med att skriva inlägg.

Senast redigerat 2006-10-18 18:47
  • Medlem
  • Öland
  • 2006-10-18 18:52

kan det vara så att du har installerat frontrow på din dator?

1
Bevaka tråden