Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni som funderar på att köpa en Mini och redan har en iPod.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nyfiken på hur ni resonerar.
Vad är vitsen med att ha två iPods liksom. Eller har ni tänkt å göra er av med den podden ni redan har?

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-03-30 15:30

Har en 10gb med ca 5 gb musik på och 5 gb för backupp av mitt user-mapp + lite till. Mycket praktiskt för då har jag alltid med mig min backup. Min minipod kommer jag att ha 4 gb musik på och ha på mig lika ofta som min mobiltelefon, dvs nästan alltid. iPoden blir kvar som backupp och musikspelare när det behövs. Den kommer att få följa med min PB G4 i Boblebee ryggsäcken. Mitt iTunes bibliotek är på 80 gb och ligger på egen HD på servern därhemma.

Har en 20 GB 2 g
Varför jag vill ha en mini är för att den är snygg och LITEN... Kommer att ha min gamla iPod till bla partyspelare... att ta med mig musik till fester osv.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-30 20:42

Jag har mycket pengar.

  • Oregistrerad
  • 2004-03-30 22:55
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag har mycket pengar.

HHHHHHHHAHAHAHA
klockrent

  • Oregistrerad
  • 2004-03-31 07:38
Ursprungligen av Raptor:

HHHHHHHHAHAHAHA
klockrent

Synd nog är det inte sant

  • Oregistrerad
  • 2004-03-31 13:10
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Synd nog är det inte sant

Jag har en farsa,

det är typ samma svar

men det är sant

  • Oregistrerad
  • 2004-04-08 22:32
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag har mycket pengar.

Mitt problem är att farsan hellre vill ha en :S , jag tycker den "stora" är snyggare så jag byter inte.......

Men farsan som sagt, han har pengar och har lust......hoppas han spenderar lite på tillbehör för mig

1
Bevaka tråden