Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa/snyggaste skalet till mini

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-24 16:45

Har märkt att min minis kontroll blivit lite repig och smutsig efter några dagar i jeansfickan. Skulle gärna vilja ha något så jag kan ha den hängandes runt halsen, såg den där iSpeck som finns hos macoteket men undrar om det finns några andra..?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-24 19:16

En kompis till mig har kvar sin i plastfickan den kom i. Den täcker i princip hela iPod'en, skyddar men syns inte. Skulle ha sparat mitt, men så var inte fallet. Å andra sidan skiter jag i om den är lite skitig.

  • Medlem
  • 2004-08-25 07:08

Provade att ha kvar det där skyddet några dagar. Gled bara av hela tiden och konstrade. Nej, vill ha ett annat skal. Någon mer?

  • Medlem
  • 2004-08-25 18:09

http://www.lajo.biz köp en exo3 mini

  • Oregistrerad
  • 2004-08-25 18:16
Ursprungligen av elche:

http://www.lajo.biz köp en exo3 mini

Om du använder raZmus som "kompis key" så får du gratis frakt eller $5 att handla för.

  • Medlem
  • 2004-08-25 23:09
Ursprungligen av raZmus:

Om du använder raZmus som "kompis key" så får du gratis frakt eller $5 att handla för.

Har köpt en minisleevz till min mini. Skyddar displayen också vilket inte alla skydd gör. Tycker det är bra att den är lätt att ta av och på men ändå sitter jäkligt tight på. Tar av den hemma och i bilen när man vill se sin snygga mini "naken"

Kolla på macoteket.se

  • Oregistrerad
  • 2004-08-25 23:21

Därför tycker jag ett zipcase funkar bättre, den är naken fast påklädd!

  • Medlem
  • 2004-08-26 16:46

www.lajo.biz finns ju inga bilder på exo3mini och inte zipcase, vet iofs inte vilken du menar men jag ser inga bilder. Hjälp?

EDIT: Ok, hittade bilderna nu men vilken är att rekommendera?
Mest sugen på exo3mini, men vet inte vilken färg.
Undrar också om den skyddar både skärm och hjul.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 16:50

Tryck på det lilla förstoringsglaset till vänster om den produkt du vill se. Sidan funkar inte så bra i Firefox så testa i Internet Explorer.

  • Medlem
  • 2004-08-26 16:51

Men hur säker är butiken i sig själv? HUr lång tid tar frakten samt vad kostar den? Blir det gratis frakt om man skriver "raZmus" och var skriver jag det?
Mycket frågor nu... Riktigt sugen på dem..

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 17:04

Vänta lite skriver en guide

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 17:08

Jag har handlat från Lajo flera gånger och det har gått lika bra varje gång. Sakerna har kommit på under en vecka. Du kan använda "kaZappeR" istället, mitt raZmus-konto blev något fel på. Skriver du "kaZappeR" får du $5 som du kan dra av från din beställning, $5 är också vad frakten kostar dvs. fri frakt

1. Klicka på den lilla "Lajo"-loggan.

2. Skriv kaZappeR

3. Klicka på submit, så får du skapa din egen användare sedan.

Jag rekommenderar att du använder Internet Explorer som webbläsare på denna sida. Sen är det bara att handla på!

  • Medlem
  • 2004-08-26 17:19

Den där bannern där Lajo loggan ska finnas ser inte jag... Skumt...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 17:37

Är det inget alls där? Klicka bara på en liten Lajo-logga Det blir ingen "hand" när du rör musen över den, klicka ändå.

  • Medlem
  • 2004-08-26 17:44

Nopp..finns inte.. Får försöka senare. Men var köper man iShade någonstans? Vill inte ha en repa på displayen...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 18:09

Det kan du göra på lajo.biz också

  • Medlem
  • 2004-08-26 19:47

Äntligen!
Provade på en annan dator, då fungerar det. Men vilken av exo3mini och Minisleevz är bäst? Den senare är mycket dyrare, kan inte bestämma mig. Köper exo3mini nu, märker väl om den är dålig. Fast skulle gärna ha den runt halsen...

Hej RaZmus! hur funkade det där med kompis key? och varför är det så?
Mvh Anton

  • Oregistrerad
  • 2004-08-26 20:34

Det funkar precis som jag beskriver det på föregående sida. Det är så därför att de blir glada om jag får folk att handla där

1
Bevaka tråden