Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alarmet?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skulle någon snäll människa berätta för mej hur alarmet i minin funkar? För jag har ställt in det för att testa men det funkar inte... Och kommer ljudet låta genom lurarna eller?

Ursprungligen av thecrazy88:

Skulle någon snäll människa berätta för mej hur alarmet i minin funkar? För jag har ställt in det för att testa men det funkar inte... Och kommer ljudet låta genom lurarna eller?

du kan antingen få musik i lurarna eller en klickljud från summern som är inbyggd i poden. de första alternativet är jobbigt då du måste sova med lurarna eller ha dom brevid med högsta volym? de andra alternativet är kasst då klickljudet knappt hörs.

Ursprungligen av vorbis:

..de första alternativet är jobbigt då du måste sova med lurarna eller ha dom brevid med högsta volym?..

Om man inte har ett par portabla hörlurar förstås.

Ok.. Tack för svaren Det var ju inte så bra...

Ursprungligen av thecrazy88:

Ok.. Tack för svaren Det var ju inte så bra...

Har du podden med lurarna i inte så långt ifrån dig, typ på sängbordet så vaknar du, tro mig!

Ursprungligen av bengan_fbk:

Har du podden med lurarna i inte så långt ifrån dig, typ på sängbordet så vaknar du, tro mig!

Beror väl på hur djupt man sover...

Ursprungligen av erikohman:

Beror väl på hur djupt man sover...

Ringer alarmet vid tvåtiden och man vaknar så borde man vakna när klockan är typ sju också,

okej. ska testa det.

annars kan man ju alltid använda sig av en vanlig väckarklocka eller mobilen. själv kör jag på alternativ nummer 2

Ursprungligen av vorbis:

annars kan man ju alltid använda sig av en vanlig väckarklocka eller mobilen. själv kör jag på alternativ nummer 2

Det håller jag med om, mobilen är bra till väckning, iPoden ska man nog inte använda, men man kan åka komma åt "den där knappen" ibland.

1
Bevaka tråden