Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobil gav ipod störningar...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har något upplevt någongång när din mobil ringer och du har den brevid din ipod så reagerar din ipod konstig....
På mig hände det en gång volymen sänktes...... Skumt ?? Mobilens strålningar dålig för ipoden !??!!!??!?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-01 14:26

japp, så är det. finns videos om det här på forumet om du bara söker lite.
inget att göra åt. det ska väl inte kunna skada iPoden. hur som helst så har jag aldrig mobilen o iPoden i samma ficka.

Jag tycker bara att det låter som att din ipoden är otroligt smart. Vem vill inte att ljudet ska sänkas när det ringer och man ska prata i telefonen?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-01 15:33

haha så enkelt är det inte riktigt. det är som om någon snurrar hjulet fram o tillbaks hela tiden. så volymen höjs o sänks som fan. det är inte lika roligt. eller om du är i en meny så ser du den blå val-markeringen flyga upp o ner som om den vore tokig.

heheheh vi som har G5 har någon slags rysk roulett i ipoden som leker med din hörsel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-02 11:53

precis. hade vi bott i USA hade vi kunnat stämma den som ringde dig om du fick tinnitus.

hahaha joo "im gonna sue u mom"

Borde ni inte kunna stämma apple?

Ursprungligen av thecrazy88:

Borde ni inte kunna stämma apple?

Stämma apple på vadå ?

1
Bevaka tråden