Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer nike+ produkterna till Sverige?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har jag väntat ett litet tag på nike+ och undrar om det är någon som vet lanseringsdatum för nike+ produkterna? Vet att de är sagt att de ska släppas i september men det verkar inte komma mycket mer information än det. Har däremot anmält mig till ett nyhetsbrev som ska skicka ut information när sakerna släpps, men jag vill veta när . Jag hoppas någon vet lite om detta och kan hjälpa mig. Eller ska jag besälla från USA/UK nu? Tack på förhand
// Filip Forsberg

BTW: Någon som vet om det är någon affär som redan släppt nike mooire skorna de svart/röda? Eller kommer de också släppas här i Sverige när allt annat släpps :D?

Nu har jag hittat ett par Nike+ skor på löplabbet i Göteborg någon som vet var mer man kan finna dem? Eller var man kan finna de på internet också för den delen. Tacksam för svar!

Nike+ skor? Skorna är väl inte det viktiga, sensorn är det.
Var det hela Nikeplus-kitet eller bara "kompatibla" skor löplabbet hade?

Bara skorna, pratade med de på Macforum men fick inget klart svar på när det kommer.

Edit: För mig i skorna är viktiga också.

  • Medlem
  • 2006-09-18 20:56

Enligt en kille på Runners Store http://www.runnersstore.selanseras Nike+iPod sports kit den 4/10. De hade inte moireskorna ännu, men max moto IV fanns i lager för ett par veckor sedan.

Jag har också läst början på oktober nånstans. Tappat länken dock...

vaa har dom inte kommit än

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-10-02 10:28

Nu kan du äntligen lyssna på din favoritmusik samtidigt som du har en personlig coach med dig på löprundan!
Kolla in och läs mer om produkterna här:

Nike+

Nike+ kommer som första leverans i mycket begränsad upplaga och säljs enbart på webben och i vår butik på Kungsgatan.

Finns i butik från 5 oktober 2006.

(Löplabbet)

  • Medlem
  • 2006-11-04 00:09

Nu!

Skillad snubbe den där som snackade om den 4/10 - fel på en månad bara. Nåja, nu kan man köpa kitet på fler ställen än löplabbet i alla fall. Fick alldeles nyligen ett mail om att svenska applestore nu börjar sälja det, men det går ingen länk till Nike+ -sidan och det annonseras inte någonstans. Men vill man köpa det så finns det på den här länken i alla fall:

Apple Store - Sverige - Nike + iPod Sport Kit

Skulle tro att kittet börjar annonseras imorgon (idag) eller åtminstone inom den närmaste veckan.

Ha det fint, alla/ Hampan :eek:

Ursprungligen av Hampe:

Skillad snubbe den där som snackade om den 4/10 - fel på en månad bara.

Du verkar ju också ha örnkoll. Dom började säljas första veckan i oktober. På jobbet har tre pers redan köpt sina kit, varav en med skorna.

Vi har fått hem skoadapters till Nike-kittet. Många har frågat efter dessa och nu är de äntligen här. Ta en titt på länken om ni är ute efter adapters till andra skor än den avsedda:
iStuff.se, Tillbehör till din iPod och MacBook

Är det SwitchEasy RunAway som åsyftas? Och isf, funkar den verkligen lika bra som att köpa nike-skorna?

EDIT: Och jag antar att det inte går att beställa hela paketet (alltså skor plus kittet) från apple store, eller?

1
Bevaka tråden