Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Linux - Sätta den i standby?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hur gör man? Även fast man till exempel trycker stäng av så startar den upp igen. Har någon ett bra tips?

  • Medlem
  • 2006-09-30 18:58

jag har samma problem och har försökt med allt o ibland hänger den sej när den ska stänga v skit irriterande
om någon har ett bra svar på detta så vore det trevligt
o min data märker inte när jag kopplar in ipoden heller skit irriterande

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-30 19:28

ett tips är att gå in i den vanliga OS:et där kan du koppla den till datorn och stänga av den,

Bara starta om, gå in i Apple-firmwaren och stäng av den som du brukar. Tror inte iPodLinux stöder sovfunktionen än. Du vet, när man stänger av ipoden stänger man egentligen inte av den.

  • Medlem
  • 2006-09-30 19:37

men jg kan inte starta den i vanliga OS.et de e de som e problemet den totalvägrar när jag försöker

  • Medlem
  • International user
  • 2006-09-30 20:46

prova att starta om den och så fort äpplet kommer upp så slår du på hold,

  • Medlem
  • 2006-09-30 20:48

ok jag testade det nu men det gjorde ingen skillnad den startade upp i linux endå
jag blir tokig allt jag provat har misslyckats

installerade flera gånger, formaterade och fixa till slut fick jag det och funka så den starta från apple os.

  • Medlem
  • 2006-10-10 14:34

men jag kan inte installera omdet för datorn märker inte när jag kopplar in den och den hittari nte min ipod när jag försöker med installations programmet

hur går man in i vanliga OSet?

1
Bevaka tråden