Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Behöver jag inte min Nano mer?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis fått en ny mobil, en Sony Ericsson med Walkman. Har inte haft någon mobil med mp3-spelare tidigare så nu har jag pillat lite för att se hur det funkar. Det man saknar mest är ju scroll-hjulet, har kommit på mig själv att försöka scrolla fram i låten med mobilen.

Frågan man ställer sig nu är naturligtvis om storhetstiden för min Nano är över nu?
Varför gå runt med två prylar i fickan när det räcker med en liksom?

Hur har ni andra gjort som har mp3 på mobilen, vilken använder ni mest?

Hade det inte varit för att jag köpt massa kopieringsskyddad musik hade jag använt min mobil isf iPoden. Nu kör jag med två prylar eftersom det är ett j-a jobb att göra sin musik fri från DRM.

Men visst kommer den separat musikspelaren få stå undan för musikmobilerna. Det är ju ingen direkt slump att Apple började med iPhone...

Jag har haft ungefär samma dilemma. Jag tycker nackdelarna med Walkman-lurarna är att lagringsutrymmet inte är lika stort som i min 20GB iPod, användargränsnittet är inte lika användarvänligt och snyggt som i iPoden och så är kopplingen/synkningen med iTunes smidig. Fördelen med Walkmanen är väl att man slipper ha två prylar i fickan. Jag försökte använda Walkmanen som en ersättare för iPoden i början, men det föll på de ovanstående nackdelarna. Så jag har gått tillbaks till Poden.

Brukar oftast bli att jag lyssnar på musik när jag cyklar till och från jobb och då har jag antingen en jacka med innerficka eller ryggsäck där jag kan lägga mobilen så jag får plats för iPoden i fickan. Det är min fantastiska lösning!

1
Bevaka tråden