Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

tillbaka till tiger.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så ja!
Efter nån vecka med leopard är jag nu tillbaka hos min kära tiger.
Så underbart och buggfritt, iofs är det inte lika mycket eye candy;), men det är i alla fall buggfritt(och i min mening snyggare).

Nån mer än jag som kommer vänta ett par uppdateringar innan den "riktiga" installationen?

Leopard är nog iofs den minst buggiga OSX versionen som har släppts. Men självklart så är den inte perfekt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-11-07 00:13

Vad var den största orsaken till att du bytte kisse?

  • Medlem
  • Vimmerby
  • 2007-11-07 00:17

Buggar? Jag har inte hittat någon som stör mig.

Nu när jag fått Mail att funka har jag inga buggar som är så allvarliga att jag skulle börja fundera på att gå tillbaka till 10.4.

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-11-07 20:08

Fegis!

Måste bara framhäva att Leoparden är rejält mycket stabilare i .0 version än var Tiger någonsin var. Jag var t.o.m missnöjd med mitt Tigerköp. Den blev användbar först runt .2-.3.

Hehe, ok jag erkänner, det kanske var fegt, och buggar kanske var att ta i, men det är för mycket tredjepartsgrejjer som inte funkar.
Jag kommer dessutom inte alls över ens med den där hemska nya docken, och stacks. Är sjukt van att arbeta med vanliga mappar där och kunna bläddra mig in i underkataloger etc. Det blir inge kul utan det.
Jag kan inte sätta fingret på varför men det känns mycket tryggare och trevligare att sitta i tiger.

tassmjau!

1
Bevaka tråden