Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Repad iphone?!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har läst en hel del där folk skriver att iphone är näst intill omöjlig att repa, har även sett lite filmklipp på youtube där de försöker repa den med diversa vassa föremål men inte lyckas. Skitbra tänkte jag och drog bort skyddsplasten/originalplasten för ett par dagar sedan, men guess what har redan fått en minirepa längst ner till höger.

Som tur är så är repan utanför "tochskärmen". Är det någon mer som lyckats få repor på sin?
Kan tillägga att jag haft min iphone i knapp 10 dagar totalt.

vet inte hur du lyckats men jag har inte en enda liten repa. när jag satte ner min gamla telefon i jeansfickan vände jag displayen utåt pga jeansnitarna som håller fast myntfickan... med iphone vänder jag displayen inåt istället det enda som fått extremt små repor är den kromade "ramen"...

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2008-01-11 19:41

Haft min sedan september, och den är i perfekt skick. Det enda som ligger i riskzonen är som sagt silverramen. Skulle dock aldrig tänka tanken att ha min ögonsten i samma ficka som typ nycklar.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-01-11 20:08
1
Bevaka tråden