Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes fryser när iPod kopplas in

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tja
jag har haft en iPod 5G sen maj -06.
fick en ny dator för några veckor sen och iTunes & iPoden har funkat perfekt!
ända tills igår.. I skolan så började iPoden lagga och jag fick restarta flera gånger (menu + mittenknapp). Sen när jag kom hem skulle jag koppla in den för att ladda den o.s.v.
Då frös iTunes helt plötsligt, så jag provade att vänta, det hände ingenting, så jag kopplade ur iPoden, då funkade iTunes perfekt igen. Jag försökte reparera iTunes men det var inga problem med det. Jag skulle vilja återställa iPoden också, men det är då omöjligt genom iTunes, p.g.a att det fryser. Nån som har en lösning?
Tack i förhand.
-btw, så kör jag Vista.

Senast redigerat 2008-03-19 18:40

UPDATE:
Jag försökte med nästan allt på http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93716-sv
så jag provade att öppna iTunes igen och kopplade in iPoden, väntade lite och då kom det upp som vanligt, så jag tryckte Återställ, den återställdes och allt gick fint, sen så skulle den kopplas in igen, då får jag en blå skärm (BSOD) som det står nåt på och att jag ska starta om datorn. Så det gör jag, provar samma igen, kopplar in iPoden, samma sak händer igen, och igen, och igen.
Nu har iPoden sina fabriksinställningar och jag kan inte koppla in den för att få in alla mina saker i iPoden igen. Vad ska jag göra?
Tacksam för svar

Du kör Vista och ber om hjälp på ett Macorienterat forum?

Jag tror inte du får så många svar här.

Mac kan vi, iTunes kan vi, men kombinationen med Vista blir lite jobbig....

Trodde ni kunde det, sry iaf.

1
Bevaka tråden