Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En ToDo app som syncar?

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Vill bara ha en enkel todo app för min iphone som syncar med min MAC antingen via internet eller när man pluggar in den. Har googlat men är mer förvirrad nu än vad jag var innan.

Någon som använder en och som är enkel och billig?

Tackar på förhand:D

Ps. Inte notes, jag tål det inte:$

"Things" är väldigt populär bland Mac-folket

Things - task management on the Mac

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-11 23:39

Things är väl herren på täppan. 75 kr, men mac-klienten för synkning kostar 50 USD.

"Enkel och billig" kanske talar för 2Do.

Toodledo är en web-baserad lösning med en iphone-app som kanske kan vara en lösning. 2Do ska också kunna synka med Toodledo.

OmniFocus

Jag kör Toodledo sedan något år tillbaka. Otroligt bra tjänst som hjälper mig hålla samma attgöralista både i mobilen, Outlook på jobbet och på mina macar hemma.

Jag kör ToDo på min iPhone som jag synkar med Toodledo och det fungerar bra tycker jag.

Todo for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store

Ska kolla upp era förslag. Tack för så snabb respons.

jag vill slå ett extra slag för 2Do.. vill bara bekräfta att 2Do synkar med toodledo
de behövs inget extra program (som omnifocus och things) för att synca me ical..
och de e billigare.. och..
de e på svenska .. känner översättaren så ere nån som ser nått fel eller ologiskst .. säg till

OmniFocus är nog overkill för dom som bara vill ha en komihåglista...liksom... OmniFocus är ju ett avancerat projekteringsprogram om man vill.

Är Toodledo bara för iPhone eller har de precis som Things en version för Macen också?

Ursprungligen av Semlabulle:

Är Toodledo bara för iPhone eller har de precis som Things en version för Macen också?

Det är web-baserat, vilket står t.ex i inlägg #3 i den här tråden.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2010-08-16 12:34

Tips... Idag är Toodledo appen gratis. Inte i morgon.

mmm I'm so smart.. tack!

Upptäckte häromdagen för er som gillar Things att man kan köra den från Dropbox och på så sätt ha den synkad online. Löser inte alla problem, som om man måste sitta med PC på jobbet, men har man flera MACar går det utmärkt.
/Emma

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-04-01 23:15

Man kan ju ha dropbox på PC:s också så det är ju inget problem.

Jag har en annan fråga. Utöver Toodledo, vilka program kan dela ut todolistor med? Jag skulle vilja kunna synka mina todos till iPhone och dessutom ha dem tillgängliga på datorn. Har någon erfarenhet av todo-sharing och vilka program föredrar ni?

1
Bevaka tråden