Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det där bytet skedde för ett kanske två månader sedan, det finns en lång diskussion på macrumors.com forum om det, när det hände.
Vilken jag har spelar ingen roll, skillnaden mellan dom två är så liten att det inte märks i dagligt arbete, men för folk som tycker om att mäta och greja så är det säkert väldigt intressant.
+skillnaden mellan dom två är så liten att det inte märks i dagligt arbete, men för folk som tycker om att mäta och greja så är det säkert väldigt intressant.
Öhh, sikket snicksnack. Samsungen läser ju typ 25% snabbare och skriver typ 20% snabbare. Det är ingen "liten" skillnad, och det är givetvis något som man märker i den dagliga användningen.
Öhh, sikket snicksnack. Samsungen läser ju typ 25% snabbare och skriver typ 20% snabbare. Det är ingen "liten" skillnad, och det är givetvis något som man märker i den dagliga användningen.
Delvis sant det du säger ovan, men apple kunde ju vara lite mer konsistenta mot alla kunder tycker man, men. men .bara att bita i det sura äpplet igen och konstatera att det inte är första gången apple små blåser sina kunder.
Psss.. sen min glädje över min MBA överskuggar alla eventuella efterkommande surheter från Apple som jag visade med min smilies i mitt tidigare lite skämtsamma sur inlägg ..
Psss.. sen min glädje över min MBA överskuggar alla eventuella efterkommande surheter från Apple som jag visade med min smilies i mitt tidigare lite skämtsamma sur inlägg ..