Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YouTube-appen försvinner från iOS 6

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Känns som att det inte är så långt ifrån att dom byter standard sökmotor på Safari då heller.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-08-07 06:01
Ursprungligen av Patrik D:

Känns som att det inte är så långt ifrån att dom byter standard sökmotor på Safari då heller.

Om de gör det så hoppas jag att man kan välja själv som i Safari på Mac vilken sökmotor man vill ha. Bing eller Yahoo tycker jag inte känns som ett vettigt alternativ idag.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-08-07 07:12

En app jag inte kommer att sakna...

YouTube som inbyggd app hade ett syfte innan App Store men iom App Store så är det rätt att ta bort den och flytta den till App Store ... inget konstigt egentligen ..

Jag tror faktiskt att avtallet mellan Apple och Google tvingade Apple att forsätta ha YouTobe som inbyggd App i flera iOS versioner .... om Apple hade kunnat hade de säkert flyttat YouTube till App Store för länge sedan ..

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-08-07 10:27

Visst var det smidigt att använda Youtube-appen istället för att använda Safari i telefonen & iPad. Dock så har ju alla b-kändisar börjat att videoblogga på Youtube så kanske ytligare en anledning att bojkotta Youtube om de ska dessutom börja med reklam i vartenda klipp.

1
Bevaka tråden