Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari kraschar på vissa sidor/ iPhone 4S, iOS 6.1.3

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2013-08-19 21:25

Jag har problem med mobil.blocket.se och Safari på min iPhone 4S
När jag har varit inne på en annons, och sedan använder tillbaka-knappen för att komma tillbaka till sökresultaten, så kraschar Safari i 7 fall av 10, utan något tydligt mönster. Problemet har varit med mig ett tag, och har inget att göra (tror jag) med 6.1.3, men jag är inte säker.
Jag har inga problem med några andra webbsidor (utom möjligen www.elgiganten.se, som min telefon verkar avsky. Den sidan är ju dock jättestor och jättekonstig, så jag kan ha viss förståelse för om minnet tar slut eller något sådant.
Någon mer som upplever samma typ av problem, eller som rentav har en lösning?
Om detta redan har avhandlats och jag har missat tråden i mina sökningar ber jag om ursäkt. Då får ni gärna lägga till en länk så jag hittar rätt.

  • Medlem
  • /dev/null
  • 2013-08-19 21:41

Jag kör iOS 6.1 på en iPhone 4, där märks inte det problemet. Finns det någon särskild anledning till att du inte använder appen istället? Själv tycker jag att den är väldigt smidig, men det är ju givetvis en smaksak.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2013-08-19 23:07
Ursprungligen av ToJa92:

Finns det någon särskild anledning till att du inte använder appen istället? Själv tycker jag att den är väldigt smidig, men det är ju givetvis en smaksak.

Jag körde appen för ett ganska bra tag sen och upplevde den som buggig och att vissa funktioner saknades. Den kanske har blivit bättre, och givetvis ska jag testa den igen.

Bra guide, jag har sett den tidigare. Det som gör att jag drar mig för ominstallation är mest allt klabb som det medför... Är mest ute efter en quick-fix...

Ursprungligen av ErH:

Bra guide, jag har sett den tidigare. Det som gör att jag drar mig för ominstallation är mest allt klabb som det medför... Är mest ute efter en quick-fix...

Finns nästan inga iom att iOS är så pass stängt som det är.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2013-08-20 06:58
Ursprungligen av barbapappa_86:

Finns nästan inga iom att iOS är så pass stängt som det är.

Ok, jag får köra appen så länge, och installera om telefonen när jag har tid...

1
Bevaka tråden