Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka in en spellista från iPhone till iTunes

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-10-22 15:40

Upptäckte i iTunes idag att det skapats en dublett av en av mina spellistor. Så jag tog bort den "nya" men då visade det sig att det inte var den jag skulle tagit bort. Jag har kvar listan i telefonen, frågan är; kan jag synka tillbaka listan eller kommer jag bli tvungen att sitta och pussla ihop listan igen? :/

Ursprungligen av CEk:

Upptäckte i iTunes idag att det skapats en dublett av en av mina spellistor. Så jag tog bort den "nya" men då visade det sig att det inte var den jag skulle tagit bort. Jag har kvar listan i telefonen, frågan är; kan jag synka tillbaka listan eller kommer jag bli tvungen att sitta och pussla ihop listan igen? :/

Har själv noterat att om man redigerar en spellista på sin iPhone och sen synkar med iTunes så blir den redigerade spellistan en dublett. Förstår inte riktigt hur de tänkte där.

Undrade precis varför jag hade en dublett. Smidigt att svaret togs upp precis

iTunes är lite ologiskt o konstig ibland. Själv vågar jag inte köra automatisk synkning utan kör manuell hantering istället, större chans att jag får det som jag vill då

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-10-22 21:07

Frågan är; kommer det på min iPhone försvinna nu när jag synkar den nästa gång?

Ursprungligen av CEk:

Frågan är; kommer det på min iPhone försvinna nu när jag synkar den nästa gång?

Om du har en kopia av den på iPhone på din Mac så kan du ju göra en dubblet av den o byta namn på den...om du förstår vad jag menar. Därmed har du en reserv ifall det skulle gå åt pipan när du synkar

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2013-10-23 11:36
Ursprungligen av Mymac4ever:

Om du har en kopia av den på iPhone på din Mac så kan du ju göra en dubblet av den o byta namn på den...om du förstår vad jag menar. Därmed har du en reserv ifall det skulle gå åt pipan när du synkar

Alltså, ska jag göra en dublett av den i iPhonen? Det går väl inte? För på datorn är ju spellistan borta så där kan jag ju inte göra så mycket.

1
Bevaka tråden