Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Google lanserar nya Nexus-enheter

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Google har avslöjat namnet på nya versionen av Android och visat upp flera hårdvarunyheter som jättetelefonen Nexus 6, surfplattan Nexus 9 och mediaenheten Nexus Player.

Läs hela artikeln här

Jag är fan ledsen i ögat. Har sett fram emot en ny Nexus och har in i det sista hoppats på att alla rykten om en "phablet" skulle vara falska, alternativt att det skulle lanseras ytterligare en modell.

Icke då, endast sex tum. Telefonfan är ju enorm!
http://androidenheter.se/storleksjamforelser/...

Köpsug noll ...

• Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2014-10-16 12:55

För mig kan Android aldrig bli något alternativ, oavsett hårdvara. Detta för att Android inte fungerar speciellt bra med en all Apple environment.

När jag i slutet av 1900-talet och början av 2000 använde min Mac mot både en mobil (Ericsson) och en Palm och en iPod så längtade jag hela tiden till att dessa tre skulle bli ett och att det skulle fungera med min dator. 2007 fick jag det, iPhone. Varför skulle jag då vilja gå tillbaka 10-15 år igen med allt vad strul det innebar? Vet ju bara vilket elände det är med skrivardrivrutiner.

Ursprungligen av emilakered:

Jag är fan ledsen i ögat. Har sett fram emot en ny Nexus och har in i det sista hoppats på att alla rykten om en "phablet" skulle vara falska, alternativt att det skulle lanseras ytterligare en modell.

Icke då, endast sex tum. Telefonfan är ju enorm!
http://androidenheter.se/storleksjamforelser/...

Jag ser heller ingen fördel. Ska man ha stora nallar ska de vara anpassade för att dra nytta av sin storlek för produktivt arbete. I dagsläget är det, av alla telefoner i världen, bara Samsungs Note-serie som erbjuder det. Förstår inte alls hur Google resonerar när man spottar ut enheter i den här storleken utan att förse dem med åtminstone 2up-ekvivalent. Men marknaden har talat och det är uppenbart att större telefoner appellerar till folk bara för att de är just stora.

1
Bevaka tråden