Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheterna i Watch OS 2

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under måndagskvällen släppte Apple äntligen den första större uppdateringen till Apple Watch. 99mac går igenom nyheterna.

Läs hela artikeln här

Tänkte när jag låg i sängen att det vore kul om ni gjorde det här men jag tänkte de kommer det aldrig göra men ni gjorde det!!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-09-23 09:50

Miss i videon! :)

Hej 99mac

Ni missade dock 2 st relevanta uppdateringar. Och det är att man nu kan lämna telefonen hemma när man är på löprundan och den kommer ändå att samla in data. Samt att man nu kan ringa Facetime Voice Call villket var väääldigt välkommet!

Ps. Kul att ni gör videos!

Ursprungligen av NeoFhan:

Hej 99mac

Ni missade dock 2 st relevanta uppdateringar. Och det är att man nu kan lämna telefonen hemma när man är på löprundan och den kommer ändå att samla in data. Samt att man nu kan ringa Facetime Voice Call villket var väääldigt välkommet!

Ps. Kul att ni gör videos!

Hallå där!

Hur menar du lämna telefonen hemma? Det har jag kunnat göra hela tiden?

Facetime kan jag hålla med om förtjänade att nämnas i sammanhanget. Helt klart ett bra tillägg Har dock än så länge inte ringt via klockan alls. Telefonen eller telefonen med headset har varit för nära till hands de få gånger jag får samtal.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-23 17:02

Någon som har testat ifall det nu går att ansluta ett headset till klockan och sedan ringa ett samtal från klockan som då förs i headsetet istället för klockans speakerphone?

Edit: Jag testade nu och tyvärr, fortfarande inte möjligt. Det är illa.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-09-17 12:33

Vad hände med tidsresa i WatchOS 3?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-09-17 13:20
Ursprungligen av henke12:

Vad hände med tidsresa i WatchOS 3?

Verkar vara inaktiverad som default:
https://www.macstories.net/stories/watchos-3-...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-09-18 11:10
Ursprungligen av henke12:

Vad hände med tidsresa i WatchOS 3?

Blev också väldigt förvånad över detta. Dessutom har de placerat togglen på en vansinnigt konstig plats i mitt tycke, den har ju inget med notiser att göra.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2016-09-19 09:33
Ursprungligen av mattiL:

Verkar vara inaktiverad som default:
https://www.macstories.net/stories/watchos-3-...

Ursprungligen av zinned:

Blev också väldigt förvånad över detta. Dessutom har de placerat togglen på en vansinnigt konstig plats i mitt tycke, den har ju inget med notiser att göra.

Mycket märkligt som sagt men nu är den åter aktiverad!

1
Bevaka tråden