Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac testar Urbanears Sumpan

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Svenska Urbanears är aktuella med nya hörlursmodellen Sumpan. De lätta in-ear-lurarna bjuder på några smarta finesser och lockar med ett plånboksvänligt pris. 99mac har fått in ett par till testlabbet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-11-10 21:12

Är det värt att uppgradera från ett par Apple Ear-pods månne?
För nomalanvändaren som lyssnar på lite musik, talar i telefon och 99mac-podden såklart

Ursprungligen av henke12:

Är det värt att uppgradera från ett par Apple Ear-pods månne?
För nomalanvändaren som lyssnar på lite musik, talar i telefon och 99mac-podden såklart

Det är inte helt lätt att svara på det. Jag tycker de låter bättre och har lite smarta funktioner som det där att man kan linda ihop sladden. Men samtidigt saknas volymknappar på fjärren. Använder man dem ofta på sina Earpods ska man nog leta vidare efter ett par andra lurar än Sumpan.

Jag tycker att Earpodsen lätt ramlar ur öronen och upplevde att de här sitter bättre, men det är ju väldigt olika från person till person.

Som en bonus gillar jag att de här finns i flera färger, men det är kanske inte den primära anledningen till att byta lurar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-11-10 22:07
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det är inte helt lätt att svara på det. Jag tycker de låter bättre och har lite smarta funktioner som det där att man kan linda ihop sladden. Men samtidigt saknas volymknappar på fjärren. Använder man dem ofta på sina Earpods ska man nog leta vidare efter ett par andra lurar än Sumpan.

Jag tycker att Earpodsen lätt ramlar ur öronen och upplevde att de här sitter bättre, men det är ju väldigt olika från person till person.

Som en bonus gillar jag att de här finns i flera färger, men det är kanske inte den primära anledningen till att byta lurar

Tack Ida!

Jag nyttjar ofta volymkontrollen och är dessutom rätt nöjd med earpodsen (och vitt är fint) så det blir nog inget byte denna gång!

Tack för en grymt bra podd förresten!

dom vanliga urbanears låter jättedåligt.

1
Bevaka tråden