Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tredje advent och Lucia

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är redan dags för tredje advent och 99mac-redaktionen firar med att tända ett tredje ljus i studion.

Läs hela artikeln här

Nämen! Fortfarande en suddig Ida i bild! Om det inte går att justera kameran får du och Jacob byta plats inför fjärde advent!

Ida kanske var ute och sudda Igår?

Ursprungligen av kjellebelle:

Nämen! Fortfarande en suddig Ida i bild! Om det inte går att justera kameran får du och Jacob byta plats inför fjärde advent!

Haha är det bättre att jag är suddig alltså?

Ursprungligen av jakobnilsson:

Haha är det bättre att jag är suddig alltså?

Det handlar ju om jämställdhet! Nu har Ida varit suddig i tre avsnitt, då är det inte mer än rätt att det är din tur nu! Rimligtvis borde ni varit suddiga 50% var, men som det patriarkala samhället ser ut så får man nog vara nöjd med 25% fördel kvinnor!

Ursprungligen av kjellebelle:

Det handlar ju om jämställdhet! Nu har Ida varit suddig i tre avsnitt, då är det inte mer än rätt att det är din tur nu! Rimligtvis borde ni varit suddiga 50% var, men som det patriarkala samhället ser ut så får man nog vara nöjd med 25% fördel kvinnor!

Jag lovar att försöka vara mer suddig under 2016 så att jag inte skymmer Idas skärpa

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-12-15 11:34
Ursprungligen av kjellebelle:

Nämen! Fortfarande en suddig Ida i bild! Om det inte går att justera kameran får du och Jacob byta plats inför fjärde advent!

Jag tror dina glasögon blir fuktiga/immiga när du tittar på Ida!

1
Bevaka tråden